Objednávka a dodanie

Fakturačná adresa
/ sklad / osobné odbery:
FreePort, s.r.o.
Športová ulica 2757
024 01 Kysucké Nové Mesto
GPS súradnice: 49°18'01.1"N 18°46'30.4"E
IČO: 44165684
DIČ: SK2022612361
IČ pre DPH: SK2022612361
číslo účtu: Slovenská sporiteľňa: SK0209000000005060305570
FIO banka: SK2383300000002802890921

POTVRDENIE OBJEDNÁVKY
Po odoslaní objednávky Vám bude doručené na Vašu emailovú adresu /ktorú ste uviedli pri registrácii/ automatické potvrdenie objednávky. Pokiaľ Vám tento email nebude doručený, skontrolujte prosím, či ste pri registrácii zadali správnu emailovú adresu /údaje v registrácii môžete meniť po prihlásení kliknutím na Vaše prihlasovacie meno/. Ak je emailová adresa správna a napriek tomu Vám automatické potvrdenie objednávky nebolo doručené, kontaktujte nás prosím, na objednat@najlacnejsie.sk, alebo na tel.č.: 041 202 06 00,041 202 06 01. Toto automaticky generované potvrdenie slúži len na overenie správnosti zadania objednávky, nie je považované za kúpnu zmluvu. Tá vzniká až po ručnom spracovaní a overení Vašej objednávky naším pracovníkom a jej následným potvrdením. Akonáhle Váš tovar fyzicky opustí náš sklad, obdržíte email s presným dňom doručenia.

V prípade objednania tovaru na mieru je zákazníkovi účtovaná záloha vo výške 30% s platbou vopred. Všetky ceny tovarov sú konečné, vrátane 20% DPH. Sme platiteľmi DPH.



Dodacia doba
  • Pri tovare skladom je expedícia (odovzdanie dopravcovi) v čo najkratšom termíne podľa vyťaženia nášho skladu
  • Pri tovare na objednávku je expedícia 2 – 4 týždne v prípade obývacích sektorov, obývacích stien a kuchýň, 4 – 6 týždňov v prípade polstrovaného nábytku.
  • pri platbe dopredu bankovým prevodom je expedícia možná najskôr po prijatí Vašej platby na účet.
  • pri predaji na splátky je expedícia možná najskôr po prijatí všetkých dokumentov a schválení splátkovou spoločnosťou (obvykle 7 dní)

Dodanie špedičnou firmou prebieha obvykle 1-2 pracovné dni po odoslaní tovaru (expedícii) z nášho skladu. Presný deň, kedy bude tovar expedovaný Vám dáme vedieť na Váš email, popr. telefón, uvedený v objednávke ihneď ako bude objednávka vybavená. Zásielková služba bude mať k dispozícii Vaše tel. číslo pre prípad nezastihnutia na danej adrese, prípadne nechá vo Vašej schránke oznámenie o uložení zásielky na regionálnom depe. Telefonicky si môžete objednať opätovné doručenie na miesto a v čase (medzi 9-16 hod.), ktorý si s pracovníkmi zásielkovej služby dohodnete. Toto druhé doručenie je zadarmo. Možné je prebrať si tovar i na konkrétnom regionálnom depe zásielkovej spoločnosti .V prípade, že dopravca Vám v avizovaný deň nedodá tovar na Vašu adresu a nenechá ani oznámenie o uložení zásielky vo Vašej schránke, neváhajte nás kontaktovať, prípadne sa informovať priamo v prepravnej spoločnosti (kontakt zašleme na požiadanie). Termín dodania potvrdzujeme v momente, kedy zásielka opustí náš sklad, takže je nemenný! V prípade, že potrebujete doručiť tovar iba v určenú hodinu nami avizovaného dňa , je možné si túto službu doobjednať za príplatok k základnej sadzbe za dopravu a to najneskôr v momente, ako obdržíte od nás sms správu o vyexpedovaní zásielky z nášho skladu. Túto doobjednávku Vám v prípade, že je doručenie v uvedenú hodinu technicky možné zabezpečiť , spätne potvrdíme i s cenou za túto službu a až po vzájomnom odsúhlasení bude doobjednávka platná. Sumu za doobjednávku doručenia na určený čas uhradíte priamo kuriérovi k dobierke.

Pokiaľ neprevezme kupujúci predmet plnenia z dôvodov ležiacich na jeho strane (napr. zrušenie objednávky v prípade, keď je tovar už odoslaný, nie je aj napriek dohodnutému termínu prítomná kupujúcim určená osoba alebo nie je schopný uhradiť kúpnu cenu atď.), nesie kupujúci náklady na dopravu alebo náklady spojené s opakovaným dodaním v plnej výške.

Kupujúci je povinný upozorniť predávajúceho na obmedzenia, ktoré môžu zmariť doručenie nábytku. Ide najmä o upozornenie na pozemné komunikácie, ktoré neumožňujú vjazd vozidiel nad 6 ton, pešie zóny, ktoré vyžadujú písomné povolenie prejazdu a pod. Pokiaľ zákazník oznámi túto informáciu vopred, je možné v niekoľkých krajoch Slovenska po telefonickom dohovore vyriešiť doručenie nábytku našim firemným šoférom. Pokiaľ zákazník na obmedzenie neupozorní, zásielka k nám bude od prepravcu vrátená a kupujúci v prípade opakovaného doručenia zásielky nesie náklady na dopravu v plnej výške.

V prípade, že z oprávnených dôvodov nie je možné zrealizovať doplnkové služby, ako je sobotné a večerné dodanie, expresné dodanie, výnos tovaru a pod., je predávajúci oprávnený túto službu z objednávky stornovať. Poplatok za túto službu bude kupujúcemu obratom vrátený. O tejto skutočnosti je kupujúci včas informovaný.

Dovoz tovaru zabezpečujeme iba vrámci Slovenskej republiky.





PREVZATIE ZÁSIELKY:

Doručenie zásielky zo strany špedičnej spoločnosti sa uskutoční v dohodnutom termíne. Pri preberaní zásielky sa riaďte nižšie uvedenými zásadami:
  • pri preberaní tovar dôkladne skontrolujte
  • skontrolujte, či nie je poškodený vonkajší obal tovaru
  • v prípade, že zásielka obsahuje sklo, okamžite tovar vybaľte a skontrolujte

Ešte raz Vás prosíme o spoluprácu a dôkladnú kontrolu pri preberaní. Záleží nám na tom, aby ste objednaný tovar mohli maximálne využívať a boli s ním spokojný. Nemôžeme však akceptovať reklamácie tovaru, ktoré sú evidentne poškodené prepravou. Táto skutočnosť je nevyhnutná a je potrebné sa ihneď obrátiť na prepravcu. Ďakujeme za pochopenie.

V prípade, že je prepravný obal viditeľne poškodený, tovar prevezmite, ale ihned na mieste spíšte s vodičom reklamačný protokol. Bez spísania tohto protokolu tovar v žiadnom prípade nepreberajte ! O celej situácii nás informujte na doprava@najlacnejsie.sk. Radi Vám zaistíme náhradné diely za poškodené, alebo opravu zásielky. V prípade, že s dopravcom spíšete o škode riadny zápis, vzniknutú škodu uhradí za vás a vám tak nevzniknú žiadne ďalšie náklady ani komplikácie.

V prípade, že po rozbalení zistíte výrobnú vadu a obal nebol zjavne porušený prepravcom, okamžite nás kontaktujte. Samozrejme, že takúto reklamáciu prijmeme a vybavíme v zákonnej lehote /+čas na dopravu tovaru/.

Pri preberaní si tiež skontrolujte počet balení a tento počet zapíšte do prepravného listu, ktorý podpisujete pri preberaní zásielky vodičovi. Toto je nevyhnutné pre prípad, ak by nebola dodaná niektorá časť celku.



PREVZATIE DAŇOVÉHO DOKLADU:

Daňový doklad Vám bude zaslaný na mail pri expedovaní tovaru prepravnej spoločnosti. Daňový doklad slúži zároveň ako záručný list pri výrobkoch, kde nie je záručný list súčasťou balenia. V prípade potreby si môžete do 14 tich dní od obdržania zásielky vyžiadať kópiu zaslaného daňového dokladu. Vaše pripomienky a želania nám i naďalej môžete zaslať mailom na uvedené adresy. Radi si tiež prečítame vaše referencie a to, ako ste s výrobkom a našimi službami spokojní. Ak ste sa prihlásili k odoberaniu informatívnych mailov od našej firmy, môžete ich odber kedykoľvek zrušiť písomným požiadavkom na našu spoločnosť.



ODSTÚPENIE OD ZMLUVY:

A. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY – ZO STRANY KUPUJÚCEHO

1. Zákazník má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 30 dní od dňa prevzatia tovaru. V prípade dodávky skladajúcej sa z viacerých kusov a druhov tovaru beží termín pri každom tovare zvlášť od okamihu jeho prevzatia spotrebiteľom. Tento predĺžený termín na vrátenie tovaru poskytuje predávajúci zákazníkovi za nižšie uvedených podmienok podľa bodov 2 až 13 a platí zhodne pre spotrebiteľov (fyzické osoby) i zákazníkov nakupujúcich na IČ, teda firmy.

2. Nie je možné vrátiť tovar, ktorý sa vyrábal na základe objednávky zákazníka a bol tak určený pre jedného konkrétneho zákazníka. Zákazník má tak právo do 30 dní vrátiť iba tovar, ktorý bol v čase objednania skladom u dodávateľa a nevyrábal sa tak na základe jeho objednávky, prípadne podľa jeho osobitných požiadaviek.

3. Odstúpenie od zmluvy je nutné učiniť písomne poštou na adresu našej spoločnosti, alebo elektronickou poštou na adresu reklamacie@najlacnejsie.sk. Pre odstúpenie od zmluvy je vhodné použiť formulár, ktorý je k dispozícii na našom webe. Pokiaľ sa rozhodnete formulár nepoužiť, je nutné nám zaslať všetky potrebné informácie: číslo faktúry alebo objednávky, Vaše meno a priezvisko, spôsob vrátenia platby prípadne číslo účtu, kde máme platbu vrátiť, jednoznačné vyjadrenie vôle odstúpiť od zmluvy a kópiu dokladu o kúpe. Bez týchto náležitostí nie je odstúpenie od zmluvy platným úkonom. Odstúpenie od zmluvy nie je možné učiniť telefonicky.

4. Platné odstúpenie od zmluvy Vám vždy písomne potvrdíme. S vrátením tovaru vyčkajte až do chvíle, kým od nás dostanete potvrdenie, že sme Vaše odstúpenie od zmluvy prijali a je platné. Zásielky, ktoré nám budú zaslané bez platného odstúpenia od zmluvy, nebudú prijaté na sklad.

5. Zákazník je povinný do 14 dní od odstúpenia od zmluvy poslať tovar späť dodávateľovi. Vrátený tovar odporúčame zasielať v pôvodnom obale, kompletný a nepoškodený, bez zjavných známok neprimeraného alebo nadmerného používania, so všetkým príslušenstvom (záručný list, návod na použitie, atď.), na adresu FreePort s.r.o., Športová 2757, 024 01 Kysucké Nové Mesto. Odporúčame Vám tovar poistiť pri doprave kuriérom. Zásielky odoslané na dobierku nepreberáme.

6. Priame náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru znáša kupujúci. Zákazník je zodpovedný za výber dopravcu, ktorým podľa povahy tovaru môže byť pošta alebo kuriérska spoločnosť

7. Prevádzkovateľ internetového obchodu zákazníkovi vráti kúpnu cenu bez nákladov na doručenie tovaru a to bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa platného a účinného odstúpenia od zmluvy. Peniaze budú vrátené na zákazníkom určený účet, alebo vyplatené v hotovosti.

8.Predávajúci má v odôvodnených prípadoch právo na úhradu manipulačného poplatku do výšky 10% z ceny tovaru. Za také odôvodnené príady sa považuje najmä vrátenie rozbaleného tovaru, tovaru v poškodenom obale, alebo bez originálneho obalu, kedy predávajúcemu vzniknú náklady na nový obal či prebalenie výrobku.

9. Predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu náklady za príplatkové služby, ktoré už boli vykonané. Jedná sa predovšetkým o náklady na iný (drahší) spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia predávajúcim. V tomto prípade predávajúci vráti poplatky za doručenie iba do výšky ceny štandardného doručenia ponúkaného dodávateľom. Zákazník súhlasom s Obchodnými podmienkami berie na vedomie, že za štandardný (najlacnejší) spôsob doručenia sa považuje osobný odber, alebo štandardná doprava kuriérom a platba bankovým prevodom. Za príplatkové služby sa považuje hlavne služba expresného doručenia, večerného a sobotného doručenia, výnos na poschodie, platba na dobierku a pod.

10. Predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu všetky platby podľa bodu 7 pred tým, ako mu bol tovar od kupujúceho doručený, alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu.

11. Ak je tovar vrátený nekompletný, poškodený, bez príslušenstva, v stave, z ktorého je zrejmé nedodržanie primeranej starostlivosti zo strany zákazníka, alebo hodnota predmetného tovaru je znížená v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, má predávajúci voči kupujúcemu nárok na náhradu škody vo výške hodnoty opravy tovaru a uvedenia tovaru do pôvodného stavu resp. predávajúci má právo požadovať od spotrebiteľa preplatenie zníženia hodnoty tovaru. Zákazník berie na vedomie, že toto právo je súdne vymáhateľné.

12. Ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca so zmluvou, od ktorej kupujúci odstúpil.

13. V prípade, že kupujúci nesplní niektorú z povinností uvedených v týchto podmienkach, predovšetkým pokiaľ neodstúpi od zmluvy písomnou formou s priložením všetkých dokladov a náležitostí, odstúpenie od zmluvy nie je platné. Predávajúci je v takom prípade oprávnený neprevziať tovar zaslaný na jeho adresu.

14. Zákazníkovi, ktorý je spotrebiteľom, zároveň vzniká právo na odstúpenie od zmluvy za podmienok upravených zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim okamihom, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru.

15. V prípade odstúpenia od zmluvy na základe zákona č. 102/2014 Z.z. platia body 3 až 6 a 9 až 13 uvedené vyššie. Naviac platia podmienky uvedené nižšie v bodoch 16 až 20.

16. Zákazník – spotrebiteľ má právo v rámci tejto lehoty tovar rozbaliť a odskúšať, čo však neznamená začať tovar používať a následne ho vrátiť predávajúcemu. Primeraná starostlivosť o tovar musí byť zachovaná.

17. Zákazník môže odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru. Aj v tomto prípade je zákazník povinný odstúpiť od zmluvy iba písomnou formou. Nie je možné iba záväznú objednávku neprevziať. V prípade, že si kupujúci po telefonickom alebo emailovom potvrdení objednávky neprevezme tovar bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy, predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody a to vo výške skutočných nákladov na pokus o doručenie objednávky.

18. Predávajúci vráti kupujúcemu všetky platby, ktoré kupujúci preukázateľne uhradil v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru, s prihliadnutím na ustanovenia odseku 9. Predávajúci tak urobí bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa platného a účinného odstúpenia od zmluvy, s prihliadnutím na ustanovenia odseku 10. Peniaze budú vrátené na zákazníkom určený účet, alebo vyplatené v hotovosti.

19. Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:

a) poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo so súhlasom spotrebiteľa. Spotrebiteľ prehlasuje, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby. Za súhlas so začatím príplatkovej služby súvisiacej s dopravou a dodaním tovaru sa považuje písomné objednanie tejto služby zo strany zákazníka a následné nezrušenie objednávky do 24 hodín po tom, čo bol písomne informovaný, že tovar bude odoslaný na jeho adresu.

b)
predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa

c) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov (napr. krémy, čistiace mlieka, pleťové vody, čaje, oleje a pod.) a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.

20. Právo na odstúpenie od zmluvy podľa zákona č. 102/2014 Z.z. tak, ako je definované v bodoch 14 až 19, sa vzťahuje iba na spotrebiteľov. Za spotrebiteľa sa považuje občan, ktorý kupuje tovar alebo službu pre svoju osobnú spotrebu. V prípade, že ste pri objednávke uviedli svoje IČ alebo IČ DPH, body 14 až 19 sa na Vás nevzťahujú. Máte však možnosť vrátiť tovar tak, ako je uvedené v bodoch 1 až 13.

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY – ZO STRANY PREDÁVAJÚCEHO

1. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve prerušil výrobu alebo vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinnosti predávajúceho vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar zákazníkovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode.

2. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať kupujúceho a vrátiť mu už zaplatenú zálohu za tovar dohodnutý v kúpnej zmluve v lehote 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy a to prevodom na účet určený kupujúcim, alebo v hotovosti.



AKČNÉ CENY A ZľAVY:

Akčné ceny sú v platnosti do odvolania, pričom rozhoduje dátum objednania tovaru. Ak si teda tovar objednáte v dobe, kedy bol v zľave, ale bude Vám dodaný až v dobe, keď zľava už prestala platiť, dostanete ho i napriek tomu za zľavnenú cenu, ktorá platila v dobe, keď ste si tovar objednali.



Dotazník:

Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.


ReferencieArchiv
Zákazník ,  23.09.2024 Hodnotenie   5.00 hvězdičky z 5
Rýchle dodanie
Zákazník ,  21.09.2024 Hodnotenie   5.00 hvězdičky z 5
Zatiaľ super, ešte mám ďalšie veci objednané
Zákazník ,  20.09.2024 Hodnotenie   5.00 hvězdičky z 5
Zákazník ,  12.09.2024 Hodnotenie   5.00 hvězdičky z 5
Dobrá komunikácia s obchodom, výhodné ceny a široký výber.
Zákazník ,  07.09.2024 Hodnotenie   5.00 hvězdičky z 5
Rýchlosť, cena
Zákazník ,  30.08.2024 Hodnotenie   5.00 hvězdičky z 5