Objednávka a dodanie

Fakturačná adresa
/ sklad / osobné odbery:
FreePort, s.r.o.
Športová ulica 2757
024 01 Kysucké Nové Mesto
GPS súradnice: 49°18'01.1"N 18°46'30.4"E
IČO: 44165684
DIČ: SK2022612361
IČ pre DPH: SK2022612361
číslo účtu: Slovenská sporiteľňa: SK0209000000005060305570
ČSOB: SK1875000000004006378985

POTVRDENIE OBJEDNÁVKY
Po odoslaní objednávky Vám bude doručené na Vašu emailovú adresu /ktorú ste uviedli pri registrácii/ automatické potvrdenie objednávky. Pokiaľ Vám tento email nebude doručený, skontrolujte prosím, či ste pri registrácii zadali správnu emailovú adresu /údaje v registrácii môžete meniť po prihlásení kliknutím na Vaše prihlasovacie meno/. Ak je emailová adresa správna a napriek tomu Vám automatické potvrdenie objednávky nebolo doručené, kontaktujte nás prosím, na nabytok@najlacnejsie.sk, alebo na tel.č.: 041 439 15 76. Akonáhle Váš tovar fyzicky opustí náš sklad, obdržíte email s presným dňom doručenia.


Dodacia doba
  • U tovaru skladom je expedícia (odovzdanie dopravcovi) do 5 pracovných dní.(tento termín neplatí pri prevádzke eshopu počas vianočných sviatkov)
  • U tovaru na objednávku je expedícia 2 – 4 týždne v prípade obývacích sektorov, obývacích stien a kuchýň, 4 – 6 týždňov v prípade polstrovaného nábytku.
  • pri platbe dopredu bankovým prevodom je expedícia možná najskôr po prijatí Vašej platby na účet.
  • pri predaji na splátky je expedícia možná najskôr po prijatí všetkých dokumentov a schválení splátkovou spoločnosťou (obvykle 7 dní)

Dodanie špedičnou firmou prebieha obvykle 1-2 pracovné dni po odoslaní tovaru (expedícii) z nášho skladu. Presný deň, kedy bude tovar expedovaný Vám dáme vedieť na Váš email, popr. telefón, uvedený v objednávke ihneď ako bude objednávka vybavená. Zásielková služba bude mať k dispozícii Vaše tel. číslo pre prípad nezastihnutia na danej adrese, prípadne nechá vo Vašej schránke oznámenie o uložení zásielky na regionálnom depe. Telefonicky si môžete objednať opätovné doručenie na miesto a v čase (medzi 9-16 hod.), ktorý si s pracovníkmi zásielkovej služby dohodnete. Toto druhé doručenie je zadarmo. Možné je prebrať si tovar i na konkrétnom regionálnom depe zásielkovej spoločnosti .V prípade, že dopravca Vám v avizovaný deň nedodá tovar na Vašu adresu a nenechá ani oznámenie o uložení zásielky vo Vašej schránke, neváhajte nás kontaktovať, prípadne sa informovať priamo v prepravnej spoločnosti (kontakt zašleme na požiadanie). Termín dodania potvrdzujeme v momente, kedy zásielka opustí náš sklad, takže je nemenný! V prípade, že potrebujete doručiť tovar iba v určenú hodinu nami avizovaného dňa , je možné si túto službu doobjednať za príplatok k základnej sadzbe za dopravu a to najneskôr v momente, ako obdržíte od nás sms správu o vyexpedovaní zásielky z nášho skladu. Túto doobjednávku Vám v prípade, že je doručenie v uvedenú hodinu technicky možné zabezpečiť , spätne potvrdíme i s cenou za túto službu a až po vzájomnom odsúhlasení bude doobjednávka platná. Sumu za doobjednávku doručenia na určený čas uhradíte priamo kuriérovi k dobierke.

Pokiaľ neprevezme kupujúci predmet plnenia z dôvodov ležiacich na jeho strane (napr. zrušenie objednávky v prípade, keď je tovar už odoslaný, nie je aj napriek dohodnutému termínu prítomná kupujúcim určená osoba alebo nie je schopný uhradiť kúpnu cenu atď.), nesie kupujúci náklady na dopravu alebo náklady spojené s opakovaným dodaním v plnej výške

Expresné dodanie je služba, kde dodávateľ garantuje rýchlejší termín nachystania tovaru, ktorý je skladom. Termín nachystania tovaru k odberu alebo k predaniu dopravcovi je maximálne 24 hodín (v pracovných dňoch) od chvíle prijatia objednávky. V prípade objednávok na splátky začína termín plynúť od dodania splátkovej dokumentácie podľa OP, v prípade platby prevodom začína termín plynúť od chvíle pripísania peňažných prostriedkov na účet dodávateľa. Pre osobné odbery bude tovar pripravený do 24 hodín, telefonicky je však možné dohodnúť odber i v kratšom termíne než 24 hodín. V prípade objednania dopravy kuriérom bude tovar prichystaný do 24 hodín (v pracovnom týždni) na predanie dopravcovi. Dopravca tovar doručí ďalší pracovný deň, najneskôr však do 48 hodín (v pracovných dňoch) od prevzatia tovaru k doprave. Za doručenie sa považuje prvý pokus o doručenie. V prípade, že zákazník tovar v ponúknutom termíne neprevezme, čas do ďalšieho ponúknutého termínu sa už nepočíta od dodacej lehoty. Pokiaľ tovar nebude do 24 hodín (v pracovných dňoch) pripravený k dodaniu, alebo pokiaľ dopravca neponúkne zákazníkovi termín doručenia do ďalších 48 hodín, dodávateľ zákazníkovi vráti príplatok za expresné dodanie v plnej výške.

Sobotné a večerné dodanie je služba klientom, kedy sa tovar doručuje v pracovné dni mimo pracovnú dobu od 17 do 20 hodiny večer, alebo počas sobôt od 8 do 16 hodiny. Pretože túto službu zabezpečujeme vlastnými vozidlami, ktoré majú stanovené trasy rozvozu tovaru, nie je vždy možné, aby si zákazník mohol zvoliť presný deň dodania. V prípade objednania tejto služby zavolá operátorka zákazníkovi a ponúkne mu termíny, v ktorých by bolo možné dodanie uskutočniť. Pokiaľ si zákazník z týchto termínov nevyberie, ponúkne mu ďalšie termíny v ďalších týždňoch, alebo môže zákazník objednávku služby bezplatne zrušiť a tovar mu teda bude dovezený v najbližšom štandardnom termíne. Služba nie je dostupná v košickom a prešovskom kraji.

Výnos tovaru je služba zákazníkom, kedy vodič dodávateľa pomáha zákazníkovi vyniesť tovar až do domu či bytu. Služba je dostupná vo variante s asistenciou či bez. V prípade lacnejšej varianty s asistenciou zákazníka je zákazník povinný vodičovi pri výnose aktívne pomáhať. Predpokladá sa teda, že pri výnose bude vodičovi asistovať fyzický zdatný jedinec. V prípade varianty bez asistencie vynesie tovar vodič sám, bez pomoci zákazníka. prípadne si je vodič povinný pomocníka vziať so sebou. Vo všetkých prípadoch je zákazník povinný pripraviť prístupovú cestu, po ktorej sa tovar bude niesť, odpratať z nej všetky predmety, ktoré by mohli prekážať v pohybe alebo by ich bolo možné poškodiť. Vodič dodávateľa je oprávnený odmietnuť službu poskytnúť, pokiaľ prístupová trasa nie je pripravená alebo pokiaľ u asistovaného výnosu zákazník neposkytne dostatočnú súčinnosť. V tom prípade dodávateľ službu neposkytne a vráti poplatok za výnos zákazníkovi v plnej výške. Pokiaľ je výnos realizovaný na poschodie, ktoré je prístupné výťahom, do ktorého je možné tovar umiestniť, je taký výnos bez príplatku. Pokiaľ budova nemá výťah, alebo je výťah príliš malý, je príplatok za každé poschodie podľa sadzobníka, pričom za prvé poschodie považujeme každé nadzemné podlažie, ktoré je viac ako 1,5 m nad úrovňou terénu, alebo k nemu vedie 8 či viac schodov. Za každé ďalšie poschodie potom je považované každé ďalšie obytné podlažie nad prvým podlažím, pokiaľ medzi nimi nie je viac ako 3,5 m výškový rozdiel. V prípade, že zákazník zadal pri objednávke výnosu informáciu, že dom má výťah, ale na mieste vodič zistí, že výťah v dome nie je, alebo je príliš malý a tovar sa do neho nevojde, môže zákazník na mieste doobjednať výnos na poschodie bez výťahu alebo službu zrušiť a poplatok za výnos mu bude vrátený. Služba nie je dostupná v košickom a prešovskom kraji.

Dodanie na konkrétnu hodinu je služba, ktorá je poskytovaná iba po dohode za príplatok. Bežné dodanie tovaru prebieha v čase od 7.00 - 17.00h. Služba je spoplatnená podľa cenníka prepracu.


Dopravné
U nás máte DOPRAVNÉ ZADARMO až do domu, kdekoľvek po celej SR pri nákupe nad 1300 €. Pri objednávke do 50 kg účtujeme jednotné dopravné 7,5 €, do 150 kg - 16,9 €, nad 150 kg - 19,9 €. Tovar je doručovaný prostredníctvom špedičnej spoločnosti. Za úspešne doručenú zásielku a teda vykonanú prepravu sa rozumie okamih zloženia zásielky pred vchod do domu v mieste určenia. Tovar je zväčša dodávaný v demontovanom stave s podrobným návodom na zloženie. Prosíme, riaďte sa ním. Tovar je dôkladne zabalený (krabice a pod.) a poistený proti poškodeniu.

MOŽNOSTI PLATBY - zvolíte si "pri pokladni":

A) Na dobierku

1. Vybraný tovar zašleme na Vašu adresu na dobierku.
2. Presný termín dodania Vám potvrdíme na email.
3. Platíte pri prevzatí tovaru.
4. K zásielke bude samozrejme priložený odpovedajúci daňový doklad (sme platcami DPH).
5. Poplatok za tento typ platby je 3.90 €.

B) Platbou dopredu bankovým prevodom

1. Po odoslaní objednávky Vám bude pridelené číslo objednávky.
2. Na Vami zadanú emailovú adresu Vám budú doručené všetky údaje potrebné k prevedeniu platby - variabilný symbol, číslo účtu a suma na zaplatenie.
3. Ako variabilný symbol môžete uviesť aj číslo Vašej objednávky.
4. Po prijatí platby na náš účet Vám tovar vyexpedujeme a presný termín doručenia sa dozviete emailom.
5. Samozrejmosťou je priložený zodpovedajúci daňový doklad /sme platcami DPH/.
6. Číslo účtu: Slovenská sporiteľňa: SK0209000000005060305570, ČSOB: SK1875000000004006378985. Pri tomto type platby neúčtujeme žiadny ďalší poplatok.

C) Hotovosť - osobný odber

1. Vybraný tovar si môžete vyzdvihnúť priamo u nás na adrese FreePort, Športová 2757, 024 01 Kysucké Nové Mesto.
2. Mailom alebo telefonicky Vám potvrdíme, že tovar je na sklade a je pripravený na vyzdvihnutie.
3. Platíte pri preberaní tovaru.
4. K zásielke bude samozrejme priložený zodpovedajúci daňový doklad (sme platcami DPH).
5. Pri tomto type platby neúčtujeme žiadny ďalší poplatok.



PREVZATIE ZÁSIELKY:

Doručenie zásielky zo strany špedičnej spoločnosti sa uskutoční v dohodnutom termíne. Pri preberaní zásielky sa riaďte nižšie uvedenými zásadami:
  • pri preberaní tovar dôkladne skontrolujte
  • skontrolujte, či nie je poškodený vonkajší obal tovaru
  • v prípade, že zásielka obsahuje sklo, okamžite tovar vybaľte a skontrolujte

Ešte raz Vás prosíme o spoluprácu a dôkladnú kontrolu pri preberaní. Záleží nám na tom, aby ste objednaný tovar mohli maximálne využívať a boli s ním spokojný. Nemôžeme však akceptovať reklamácie tovaru, ktoré sú evidentne poškodené prepravou. Táto skutočnosť je nevyhnutná a je potrebné sa ihneď obrátiť na prepravcu. Ďakujeme za pochopenie.

V prípade, že je prepravný obal viditeľne poškodený, tovar prevezmite, ale ihned na mieste spíšte s vodičom reklamačný protokol. Bez spísania tohto protokolu tovar v žiadnom prípade nepreberajte ! O celej situácii nás informujte na info@najlacnejsinabytok.sk. Radi Vám zaistíme náhradné diely za poškodené, alebo opravu zásielky. V prípade, že s dopravcom spíšete o škode riadny zápis, vzniknutú škodu uhradí za vás a vám tak nevzniknú žiadne ďalšie náklady ani komplikácie.

V prípade, že po rozbalení zistíte výrobnú vadu a obal nebol zjavne porušený prepravcom, okamžite nás kontaktujte. Samozrejme, že takúto reklamáciu prijmeme a vybavíme v zákonnej lehote /+čas na dopravu tovaru/.

Pri preberaní si tiež skontrolujte počet balení a tento počet zapíšte do prepravného listu, ktorý podpisujete pri preberaní zásielky vodičovi. Toto je nevyhnutné pre prípad, ak by nebola dodaná niektorá časť celku.



PREVZATIE DAŇOVÉHO DOKLADU:

Daňový doklad obdržíte spolu so zásielkou v obálke. Daňový doklad slúži zároveň ako záručný list pri výrobkoch, kde nie je záručný list súčasťou balenia. V prípade potreby si môžete do 14 tich dní od obdržania zásielky vyžiadať kópiu zaslaného daňového dokladu. Vaše pripomienky a želania nám i naďalej môžete zaslať mailom na uvedené adresy. Radi si tiež prečítame vaše referencie a to, ako ste s výrobkom a našimi službami spokojní. Ak ste sa prihlásili k odoberaniu informatívnych mailov od našej firmy, môžete ich odber kedykoľvek zrušit písomným požiadavkom na našu spoločnosť.



STORNOVANIE OBJEDNAVKY:

Zákazník je oprávnený stornovať objednávku kedykoľvek v priebehu doby, kým mu je oznámené, že jeho objednávka je pripravená k expedícii. V prípade, že bol tovar už uhradený /zálohová platba predom/, budú mu vrátené peniaze v plnej výške uhradenej sumy. Storno objednávky sa realizuje písomne mailom na adresu.



ODSTÚPENIE OD ZMLUVY ZO STRANY KUPUJÚCEHO:

Tieto obchodné podmienky sa vťahujú na koncového spotrebiteľa. Na firmy a právnické osoby sa vzťahujú podmienky podľa platného obchodného zákonníka.

Ako seriózny predajca nábytku Vám ponúkame možnosť vrátenia tovaru do 14 dní od dodania tovaru a to bez uvedenia dôvodu. Pritom stačí iba ak splníte iba tieto podmienky:

  • Oznámenie o odstúpení od zmluvy je potrebné zaslať písomne poštou alebo elektronicky na mailovú adresu nabytok@najlacnejsie.sk. Pre odstúpenie od zmluvy môžete vyplniť a zaslať vzorový formulár. Prijatie odstúpenia od zmluvy Vám bezodkladne potvrdíme e-mailom. V prípade telefonickej objednávky máte možnosť odstúpiť od zmluvy aj telefonicky, avšak pre zdokumentovanie je vhodnejšie zaslať písomné odstúpenie.
  • Platba za vrátený tovar Vám bude uhradená do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy a až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu.
  • Kompletný tovar /vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu/ nám zašlite späť alebo ho prineste na našu adresu najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.
  • Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.
  • Ak dodaný tovar nemá vlastnosti, o ktoré ste mali záujem a boli uvedené pri produkte, náklady na jeho vrátenie a dodanie znášame my.
  • Pri vrátení tovaru zodpovedáte iba za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti.
  • Zároveň by sme Vás chceli informovať, že lehotu pre vrátenie tovaru počítame až od dňa jeho prevzatia, v prípade že Vám tovar objednaný na jednej objednávke bol dodaný postupne, tak lehotu počítame od dňa dodania posledného kusu.
  • Pri tovare, ktorý bol vyrobený na zákazku či podľa priania zákazníka, nie je možné odstúpiť od zmluvy.



AKČNÉ CENY A ZľAVY:

Akčné ceny v skupine s názvom mesiaca zostávajú v platnosti po dobu uvedeného mesiaca. Zľavy uvedené inde sú v platnosti do odvolania, pričom rozhoduje dátum objednania tovaru. Ak si teda tovar objednáte v dobe, kedy bol v zľave, ale bude Vám dodaný až v dobe, keď zľava už prestala platiť, dostanete ho i napriek tomu za zľavnenú cenu, ktorá platila v dobe, keď ste si tovar objednali.


ReferencieArchiv
Katka ,  01.12.2017 Hodnotenie   5.00 hvězdičky z 5
spoľahlivý a rýchle dodanie
Stefan ,  28.11.2017 Hodnotenie   5.00 hvězdičky z 5
Rýchle dodani
Hanka ZV ,  16.11.2017 Hodnotenie   4.50 hvězdičky z 5
výborná komunikácia, ochota poradiť pri splátkovom predaji rýchle dodanie
Brano ,  11.11.2017 Hodnotenie   4.50 hvězdičky z 5
- lacnejšie ako inde - dobrá komunikácia, ochota pomôc a podať info
Darina ,  10.11.2017 Hodnotenie   4.50 hvězdičky z 5
Prehľadnosť
Inga ,  02.11.2017 Hodnotenie   5.00 hvězdičky z 5
Veľký výber,promptná komunkácia
cetelem